Najčešća pitanja

Kako da rezervišem avionsku kartu?
Kartu možete rezervisati putem online pretraživača ili pozivom naše agencije.

Šta je potrebno za rezervaciju avio karte?
Za rezervaciju avio karte potrebni su datumi putovanja, ime i prezime osobe koja putuje. Za neke destinacije neophodni su podaci iz pasoša.

Da li je za online rezervaciju potrebna kreditna kartica?
Za rezervaciju avio karte nije potrebna kreditna kartica. Tek nakon izvršene rezervacije dogovorićete se sa našim agentima o načinu plaćanja.

Koji je rok za kupovinu avio karte?
Avio kompanija odredjuje rok za kupovinu karte i agencija ne može uticati na rok važenja rezervacije. Rezervacije su obično validne 1 do 3 dana, a nekada kupovina avio karte mora biti u istom danu rezervisanja. Ako ste takvu rezervaciju napravili online u dane vikenda ili posle radnog vremena agencije, može se desiti da prvog radnog dana rezervacija više nije aktivna i da po njoj ne možete kupiti kartu. U tom slučaju ćemo napraviti novu ako je tarifa i dalje raspoloživa ili dati novi predlog po ceni koja je moguća.

Kako da platim avio kartu?
Bez obzira da li ste avio kartu rezervisali online preko našeg sajta ili pozivom agencije, kartu možete platiti gotovinski ili uplatom na naš tekući račun, kao fizičko ili pravno lice. Ukoliko plaćate gotovinski, elektronsku kartu dobijate prilikom uplate u našoj poslovnici. Ukoliko plaćate preko računa, elektronsku kartu šaljemo na vaš email nakon što evidentiramo uplatu.

Za koga mogu da kupim avio kartu?
Za kupovinu karte nije potrebno prisustvo osobe koja putuje. Kartu možete kupiti i za osobu koja ne živi u Srbiji. Elektronsku kartu možemo mi poslati direktno putniku ili je vi prosledite sa svog maila. Poželjno je da putnik odštampa kartu na svom računaru. Kod većine avio kompanija kartu ne morate da pokazujete, već se na let prijavljujete samo sa putnim dokumentom. Za kompanije kod kojih je potrebno da se pokaže karta bićete obavešteni od strane naših agenata.

Za koju destinaciju mogu da kupim avio kartu?
Avionsku kartu možete da kupite za bilo koju destinaciju u svetu. Putovanje ne mora da započinje iz Srbije.

Šta ako izgubim avio kartu?
Avionsku kartu ne možete da izgubite, karta je elektronske forme i uvek se može iznova odštampati, možemo vam je poslati na mail ili kao sms poruku.

Da li je bolje da kupim avionsku kartu u avio kompaniji ili u agenciji?
Avionsku kartu možete kupiti u avio kompaniji ili u agenciji. Kada pozovete avio kompaniju ona će vam ponuditi samo svoje letove a agencija će vam dati najjeftiniju ponudu. Agencija prodaje sve avio kompanije i na jednom mestu dobijate ponudu koja podrazumeva najbolju ponudu u tom trenutku. Uslugu za izdavanje avionske karte naplaćuje i avio kompanija i agencija i nećete dobiti dodatne troškove agencijske usluge. I dalje primat u prodaji avio karata drže agencije a ne avio kompanije, uverite se i sami zašto.

Da li umesto mene može da putuje druga osoba?
Avio karta je medjunarodni putni dokument koji glasi na ime i nije prenosiva na drugu osobu. Avio kompanije strogo zabranjuju promenu imena i ona nije moguća ni pod kakvim okolnostima.

Da li mogu da promenim datum putovanja?
Uslove za promenu datuma putovanja odredjuje aviokompanija. U zavisnosti od tarife, promena datuma je moguća bez penala (uglavnom za biznis klasu) ili uz plaćanje penala, dok su pojedine promotivne tarife vrlo restriktivne i ne dozvoljavaju promenu. Informišite se o tome pre kupovine karte. Ako je dozvoljena, promenu datuma je moguće uraditi u agenciji gde ste kupili kartu ili u aviokompaniji čiju kartu imate. U slučaju da na novi datum nije raspoloživa tarifa po kojoj je izdata avio karta, osim penala plaćate i razliku do prve raspoložive tarife.

Da li mogu da vratim avio kartu?
Ukoliko odustajete od putovanja i želite da vratite avio kartu, to možete učiniti po uslovima aviokompanije. U zavisnosti od tarife, kartu možete vratiti uz odredjene penale ili refundacija nije moguća.
U slučaju da je kompanija otkazala let, traži se odobrenje aviokompanije za punu refundaciju, osim naknade za izdavanje avio karte. Povraćaj sredstava se vrši na mestu kupovine avio karte i na način na koji je karta plaćena.