Hoteli Online

Ovde možete izvršiti ONLINE rezervaciju hotela širom sveta. Za rezervaciju vam nije potrebna kreditna kartica.
Što ranije rezervišete izbor je veći a cene  niže,  dok je plaćanje  nekoliko dana pred put. Rok za plaćanje ili otkazivanje hotela bez penala, naznačeno je  za svaku rezervaciju pojedinačno.

Kratko uputstvo:
Potrebno je ukucati internacionalni naziv grada i ostale podatke u formularu.
Cene su prikazane u totalu za traženi broj noćenja i osoba.
Plaćanje je dinarsko,u kešu ili preko računa, do roka naznačenog u rezervaciji.

Ukoliko niste pronašli željeni hotel obratite se našim agentima za pomoć jer, možda je dostupan u drugom rezervacionom sistemu.

Pročitajte opšte uslove putovanja za online rezervisanje hotelskog smeštaja

PRAVILNIK O USLOVIMA POSLOVANJA

Molimo Vas da pre pocetka koriscenja hotelskog rezervacionog sistema procitate Opste Uslove Poslovanja.

  1. Postupak rezervisanja

I Zahtevi za rezervacije se postavljaju direktno na sistemu ubacivanjem svih trazenih I relevantnih podataka. Ne preuzimamo odgovornost za greske ili propuste u zahtevu rezervacije koje ucini subagent.

II Ispravke u zahtevu rezervacije mogu se vrsiti direktno od strane agenta ili moraju biti napisane u istom redosledu kao u originalnom zahtevu, tako da podaci iz originalnog zahteva prethode novim podacima.

III Ukoliko nismo u mogucnosti potvrditi rezervaciju za zatrazeni hotel, potvrdicemo rezervaciju za alternativni hotel. U koliko ne zelite alternativnu rezervaciju ili Vam ne odgovara, duzni ste je otkazati ili ispraviti.

IV Potrebna su nam sva imena putnika u svakoj rezervaciji. Necemo primiti zahteve za SAD ili Kanadu, ukoliko u vreme podnosenja zahteva ne raspolazemo imenom i prezimenom za svaku sobu.

V U vecini hotela, vreme prijave na recepciji je najranije u 14.00h, ali u nekim hotelima, narocito u SAD-u prijava nije moguca pre 15.00 ili 16.00h.

VI Potvrde rezervacija zavise o raspolozivosti soba u trazenom hotelu u vreme podnosenja zahteva rezervacije.

VII ,,Run of the house,, ( kucna pravila hotela )  o raspodeli soba gostima odlucuje recepcioner po dolasku i prijavi gosta na hotelskoj recepciji.

VIII ,,Late arrival,, ( kasni dolazak )  hoteli cuvaju rezervacije za sobe do 18.00h na dan dolaska. Ukoliko klijenti dolaze nakon ovog vremena, trebate nas obavestiti o tom kasnom dolasku prilikom podnosenja zahteva za rezervaciju. U protivnom, hoteli imaju pravo izdati sobu(e) drugim gostima te nece uvaziti zahteve za naknadu troskova.

IX Ponekad hoteli nisu u mogucnosti prihvatiti potvrdjene rezervacije. Mi uvek nastojimo izbeci ovaj problem ali ukoliko se ipak dogodi, nastojimo pronaci odgovarajuci alternativni smestaj. Ne mozemo garantovati da ce u ovakvoj situaciji ponudjeni alternativni smestaj biti istog standarda ili na istoj lokaciji kao i prethodni.

X Imajte u vidu da hoteli obavljaju rekonstrukcije i popravke u okviru hotela. U koliko gost prihvati da bude smesten u hotelu koji se u tom momentu renovira, necemo prihvatati naknadne reklamacije vezano za to.

  1. Hoteli

I Informacije o kategorizaciji i opisu hotela baziraju se na informacijama koje dobijamo od centralnog bookinga a oni od samih hotela i/ili od sluzbenih medjunarodnih izvora. Ne preuzimamo odgovornost prema vama niti prema trecim licima u slucaju da se te informacije ili izvestaji pokazu netacnim ili nepotpunim.

II Tipovi soba – SNGL ( sobe sa jednim standardnim krevetom ). TWIN/DBL ( sobe sa dva odvojena ili jednim krevetom za dvoje ). TRPL ( za smestaj 3 osobe ) & QUAD ( za smestaj 4 osobe )  mogu se sastojati od twin/dbl kreveta plus extra bed ili 2 dbl kreveta. Extra bed su obicno kreveti na razvlacenjei nisu u punoj/standardnoj velicini. Mnogi hoteli nemaju mogucnost ubacivanja extra beda za decu pa odobravaju da deca do 7 godina starosti dele lezaj sa odraslom osobom, ali mogu tu uslugu naplatiti od gostiju direktno na recepciji hotela.

III U vecini ne-evropskih hotela, cene za TRPL/QUAD sobu su cene za jednu sobu sa 2 dbl kreveta. Ako se zahteva extra bed, on moze biti dodatno placen na licu mesta.

IV U nekim hotelima ne moze se rezervisati extra bed gde ce dete u hotelu boraviti ili besplatno, a dorucak ce biti naplacen na licu mesta. Ako se za dete zeli bookirati krevet onda se mora rezervisati TRPL soba i dete nece imati popust.

V Svaki gost koji dodje u hotel mora imati izdat sistemski voucher na svoje puno ime i prezime i prezentovan na recepciji hotela. U suprotnom, hotel ima pravo da od gosta zahteva placanje i to placanje rack rate hotela a ne ugovorne cene dobavljaca i hotela.

  1. Cene

I Sve navedene cene su u totalu za celokupni boravak, ukupno sve potvrdjene sobe i ukljucuju sve navedene usluge ( boravisne takse, dorucak ). Boravisne takse, neki porezi i druge usluge ishrane koje u nekim rezervacijama ( npr. rent-a-car usluge, rezervacije smestaja u Hrvatskoj ) ne ulaze u cenu navedenu na sistemu, za te rezervacije su i posebno navedene i ispisane na sistemu, i dodaju se ceni na sistemu.

II Za vreme sajmova i posebnih dogadjaja primenjuju se posebne cene koje su navedene u rezervaciji i te cene se uvek primenjuju umesto redovnih cena kad se ne odrzavaju sajmovi. Posebne cene su znatno vise, ponekad i iznad objavljenih punih hotelskih cena. Eventualne razlike izmedju cene istaknute u hotelu i cene potvrdjene rezervacije placene unapred, ne mogu biti predmet reklamacija.

III Cene usluga mogu se povecati u nekim gradovima u odredjenim razdobljima ( npr. Za Bozic, za Novu godinu, za vreme verskih praznika, sportskih i drugih sportskih dogadjanja itd. ). Ovo nisu sajmovi ali u tim razdobljima nase cene mogu biti blizu ili cak iznad objavljenih punih hotelskih cena te se za ove cene primenjuju ista pravila kao i za posebne cene u vreme odrzavanja sajmova ( eventualne razlike izmedju cene istaknute u hotelu i cene potvrdjene rezervacije, placene unapred, ne mogu biti predmet reklamacija ).

IV U izuzetnim slucajevima, povecanja cena ( od strane hotela ) moguce je i o tome cete biti obavesteni prilikom potvrde rezervacije. Imate prava da ovakvu rezervaciju prihvatitie ili otkazete. Cene i uslovi potvrdjenih rezervacija su konacni i menjaju bilo koje ranije ponude

V Postoji i nekoliko specificnih situacija:

- voucher se izdaje i nakon toga stornira pre CXL deadline-a koji je naveden na sistemu, GoGlobal naplacuje trosak od 10 eur ( u dinarskoj protivvrednosti )

- potvrde rezervacija koje se izdaju radi regulisanja viza u ambasadama nakon sto se zatrazi potvrda za rezervaciju za ambasadu, centrala Goglobala izdaje i voucher i sve zajedno salje mailom. HRG Vam izdaje fakturu na celokupan iznos. U slucaju otkaza takve rezervacije GoGlobal centrala naplacuje trosak u visini 1 nocenja. U slucaju da se rezervacija otkazuje nakon CXL deadlinea navedenog na sistemu penali mogu biti i veci od iznosa 1 nocenja, a do 100% iznosa.

- potvrde za ambasadu direktno od hotela mora sam Agent da potrazuje od hotela

VI Ugovori sa hotelima su sklopljeni za sva ,,leisure,, putovanja. Mnoge korporacije imaju direktne ugovore sa hotelima. Cesto su cene nasih dobavljaca nize u odnosu na ugovorne cene korporacija. Hotel, u koliko uvidi da se radi o dolasku gosta iz neke korporacije ima pravo da naplati od gosta punu korporacijsku ugovornu cenu.

  1. Voucheri

Vouchere koje dobijate od nas, omogucavaju Vam da koristite iskljucivo usluge koje su navedene na njemu. Sve ostale extra usluge, room service, trosak telefona, parking kao i sve ostale troskove gost placa sam dodatno recepciji hotela.

  1. Rezervacije za vreme sajmova, izlozbi, kongresa, konferencija, sportskih i drugih medjunarodnih i lokalnih dogadjaja, sluzbenih praznika

U ovim razdobljima postoje specificni uslovi za prijavu rezervacija, otkazivanje rezervacija, placanje itd., koji se razlikuju i zavise o zemlji u kojoj se odrzavaju kao i o dogadjaju tj manifestaciji. Glavne karakteristike su da neki hoteli za vreme odrzavanja sajmova sajmova zahtevaju minimalan broj nocenja, cene su vise, rokovi za otkazivanje rezervacija dospevaju ranije kao i rokovi za placanje unapred itd.

  1. Rezervacije za grupe

Rokovi za otkazivanje rezervacija za grupe dospevaju ranije kao i rok za placanje unapred. Prema hotelskim pravilima, 10 osoba ili vise cine grupu.

Ako bookirate preko sistema vise od 10 osoba/soba, hotel ima pravo da nakon uvida da se radi o grupi, hotel moze obavestiti dobavljaca o promeni cene smestaja ili moze otkazati sve rezervacije za koje smatra da su grupa. U ovim situacijama moramo se pridrzavati uslova hotela I nikakve reklamacije ne mozemo prihvatiti.

  1. Rokovi I otkazivanje rezervacija

Svi rokovi su jasno prikazani na sistemu pod CXL DEADLINE I vaze do 11.00h navedenog dana. Rok za otkazivanje ( osim za vreme sajmova, izlozbi, kongresa, sluzbenih praznika i sportskih i ostalih dogadjaja ) je najmanje 2 ( dva ) radna dana pre dospeca rezervacije za smestaj u Evropi i najmanje 5 ( pet ) radnih dana pre dospeca rezervacije za smestaj van Evrope. Subote, nedelje, sluzbeni praznici Bozic, Uskrs i ostali sluzbeni neradni dani ne ukljucuju se u dane otkaznog roka. Rezervacije koje dospevaju za vreme odrzavanja sajmova ne mogu se otkazati nakon sto su potvrdjene ili nakon sto je rok za otkazivanje prosao.

U slucaju nedolaska ili ne blagovremenog otkazivanja rezervacije placate nadoknadu u iznosu od jednog nocenja ( osim ako drugacije nije navedeno ). Neki hoteli zahtevaju raniji rok za otkazivanje te ce takvi zahtevi biti navedeni u ceni / rezervaciji. Ako su u ceni i u napomenama na rezervaciji navedeni razliciti otkazni rokovi, vazi se onaj otkazni rok koji dospeva ranije.

Vazna napomena: Sve potvrdjene rezervacije se jedino mogu stornirati preko nas a nikako direktno u hotelu. Ako rezervaciju stornirate hotelu a ne nama, puna cena zaduzenja ce ostati i bicete duzni da platite celokupni iznos.

U koliko odlucite da skratite ili izvrsite izvesnu promenu vaseg boravka u hotelu, molimo Vas da od hotela zatrazite pismenu potvrdu na memorandumu sa pecatom i potpisom da hotel nece zaduziti naseg dobavljaca. Samo uz ovu originalnu potvrdu mozemo zahtevati od naseg dobavljaca da izvrsi povracaj sredstava za ne iskoriscene usluge.

  1. Prigovori

I Prigovori na usluge koje koristite putem vouchera u inostranstvu moraju se podneti GHP kancelariji u pismenom obliku najkasnije 7 dana nakon zadnjeg dana koriscenja smestaja ili usluga.

II Prigovori se moraju podneti odmah u pismenom obliku na recepciji hotela. Kopija prigovora mora se podneti HRG kancelariji. Necemo nadoknaditi troskove za probleme koji su se mogli resiti za vreme boravka klijenta u hotelu da je hotel bio informisan o problemu. Necemo uvaziti prigovore koje ne primimo u roku od 7 dana od izlaska gosta iz hotela. Isto vazi i za neiskoriscena nocenja u hotelu. Molimo vas da savetujete vase klijente da zahevaju, zadrze i priloze hotelske racune kao potvrdu boravka u hotelu za slucaj eventualnih reklamacija.

III Reklamacije: naknade troskovo za neiskoriscena nocenja su predmet odluke nasih dobavljaca. Nismo u mogucnosti uticati na njihove odluke ili ih menjati, I te su odluke konacne i obavezujuce. Naknade troskova, ukoliko su odobrene, za otkazane usluge ili nekoriscenja istih, nakon sto smo izdali voucher za tu uslugu isplatice se nakon 20-og u mesecu koji je posle meseca u kojem su usluge bile koriscene.

  1. Placanje

Rezervacije u vreme sajmova i posebnih dogadjanja moraju se platiti u potpunosti unapred a prema posebnim odredbama navedenim u svakoj pojedinacnoj rezervaciji.

Za grupne rezervacije mora se platiti unapred polog ( deposit ) ili celokupan iznos, uslovi se razlikuju od rezervacije do rezervacije. Prilikom potvrdjivanja rezervacije bicete obavesteni o svim uslovima. Ukoliko ne platite u navedenim rokovima, rezervacija ce biti automatski otkazana.

Placanje po izdatim voucherima za individualne rezervacije se vrsi do 14-og i do 28-og u mesecu.

  1. Odgovornost

Mi smo posrednici izmedju agenta / klijenta i nasih dobavljaca u inostranstvu za hotelski smestaj, prevoz i druge usluge. Time nismo odgovorni za povrede osobe, bolesti, ostecenja imovine ili za bilo koje druge gubitke koji nastaju direktno ili indirektno kroz poslovanje hotela, transportnih preduzeca ili bilo koje druge firme ili osobe koje pruzaju usluge rezervisane preko nase agencije.

Informacije, software i usluge na website-u mogu sadrzati izvesne nepravilnosti i pismene greske. Mi ne dajemo garancije tacnosti informacija koje se ticu kategorije i opisa hotela jer se takve informacije uzimaju sa zvanicnih web site-ova hotela. Ove informacije uzimajte kao neoficijelne.

Zadrzavamo pravo da mozemo izmeniti Opste Uslove Poslovanja.